Torsdag

Jag är så jäkla trött just nu och dessutom lite små förkyld, men det verkar ju typ alla andra också vara så det är väl den perioden nu.
Idag är det torsdag men känns som en fredag pga att det är sista arbetsdagen denna veckan. Hela företaget ska nämligen iväg på kickoff men eftersom att det är rally SM denna helg så åker jag ju såklart dit istället.

Det har inte hänt så mycket denna veckan hittills, det har typ varit jobb-stall-barn-sova och Markus har tokmekat hela veckan så har knappt träffat honom något. 
I tisdags hade vi iaf första hoppträningen för terminen, jag red på Mona som var väldigt fin, jag själv måste skärpa till min ridning lite mer dock.

Igår fixade jag mina fransar och en massa annat som man tydligen måste göra så då var Linda bäst och tog stallet och red ut på Mona och longerade Latina. Vad hade man gjort utan Linda egentligen? Jag har hotat henne för att hon aldrig ska våga lämna mig, haha!

Well, Nova är lämnad på dagis och det är dags för mig att jobba lite. Hoppas att ni har en bra dag!

Världens snällaste katt
(null)

(null)