Torsdag

Jag har vabbat igår och idag med Nova som typ hostar sönder sina lungor och snoret rinner som ur en kran, hon var hemma även måndag och tisdag men då jobbade jag, bra när det går att dela upp lite. Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen då vi har kickoff och min chef tyckte att det var viktigt att jag var med.

Annars denna veckan så har det mesta varit som vanligt.. hästarna är fina och två av dem ska tävla i helgen. 

Jag har fått nya fransar av Frida nu ikväll och har precis ätit efter det. Borde typ ta in alla hästarna, slänga mig i duschen och packa iordning alla saker inför imorgon.

Frisk luft är bra för hostan så då kan man ju lika gärna ta en skrittur i skogen på sin ponny.
(null)

(null)

Min fina jäkla häst.
(null)

Och världens bästa 1,5åring på promenad
(null)

(null)

(null)