Oktober

Vi är nu inne i de där gråa, mörka och tråkiga månaderna men livet just nu är inte direkt bara grått och tråkigt iaf vilket jag är väldigt glad för.

Denna helgen åkte Nova och grabbarna till Småland med min mamma så vi hade barnfritt hela helgen. Fredagen spenderades hos Amanda och Rasmus med middag, lite alkohol (till alla utom mig som körde) och mycket skratt, härligt med nyfunna men jäkligt bra vänner. Lördagen spenderades med rensning och eldning, jag röjde på gården medans Markus gjorde detsamma vid vårat hus. Fixade i stallet med Frida och sen åt vi middag ute tillsammans med våra pojkvänner innan jag och Markus åkte hem och hade myskväll med Jasse och Erik.
Igår var jag i stallet, red ut med Frida och höll på att ramla av när ena stiglädret gick av när vi galopperade.. spännande. På eftermiddagen var det födelsedagsfirande för min kusin Linnéa som fyllde 10år igår, där mötte vi även upp min mamma och barnen. På vägen hem så åt jag och Nova grekisk mat med Frida och Patrik.

Veckan innan var en riktig ekorrhjulsvecka med jobb, stall, barn, hundar, och mycket sömn pga var as trött, men helgen innan var helt klart grym. Vi var nämligen hos Amanda och Rasmus även den helgen men då för att fira Rasmus födelsedag tillsammans med ett gäng grymma vänner med fest hos dem och sen blev det utgång. En as rolig kväll som slutade med att jag somnade i soffan mellan två killkompisar medans Markus, Amanda och några andra tappra själar fortsatte festen brevid oss.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)