Måndag

Härlig dag ändå!
Jobbade 7.30-15, åkte hem och jobbade lite hemifrån innan Frida kom och vi gick ut i stallet. Fixade alla sysslor, longerade Mona (som även fick stå med spiktäcket en stund) och Klarissa samt gick en promenad med Latina medans Frida longerade Lady och fyllde vatten i alla hagarna. Sen avslutade vi med att longera Lily lite lätt innan jag gick in och åt middag.

Ja juste, Lily.. det är min nya häst som jag och Filippa var och hämtade igår efter ett litet spontanköp. En sjukt söt liten 3-åring med stammen Contant Q-Magini. Än så länge har hon skött sig väldigt bra, får se vad det blir av henne!

Förutom det så var jag och Frida ute och galoppjobbade Lady och Mona igår.. Mona blev tokrädd för en skugga och tvärnitade, hoppade över skuggan, sparkade och jag flög.. Då trampade hon på mig och hoppade över mig.. då fick Lady panik och sprang ner i ett dike så Frida hängde sig i en gren och gled av henne. Spännande värre. Efter att vi tagit oss upp igen så gick resten av passet smärtfritt!

Mammas bästa ❤️
(null)

Djur är livet.
(null)

Fina Lily!! 😍
(null)

(null)

(null)