Lördag

Jag har tydligen varit lite förvirrad denna vecka, Eric uppmärksammade mig på att jag skrivit fel dag på varenda blogginlägg denna veckan.. haha! 
Well, jag har koll på att det är lördag idag iaf och jag har varit i Eskilstuna och tävlat med Latina. Frida var såklart med och så var även Issa (hon tävlade också) och Emelie med, lite senare kom även min bästie Sofie så det blev även lite kompishäng. 
Latina var fin i första klassen, var felfri fram tills sista hindret där jag tabbade mig och hon stannade.. fick iaf över henne sen. Sen satt det kvar efteråt och klassen efter tänker jag bara låtsas om att den inte fanns. Men skönt ändå att det var mitt fel men samtidigt inte lätt att rida på en häst där man inte kan göra minsta fel...

Väl hemma sen så fixade vi klart i stallet, longerade Mona och Lady innan det var dags att gå in och göra sig iordning.. Nu ikväll så firade jag min födelsedag på Caesars tillsammans med Markus, Nova, Eric, Frida, Patrik, Tilde, Dennis, Issa, Jocce, min mamma, Adde och Arian. Vi åt god mat som vanligt där och drack lite drinkar.. sitter nu i bilen påväg hemåt. Ska natta hästarna det sista och rasta hundarna men sen blir det sängen direkt! Ska försöka ha lite sovmorgon imorgon är tanken :)

Latina
(null)

Rex var med och socialtränade lite på tävlingen 🙂
(null)

Ina och Lala
(null)

Novis ❤️
(null)