Det går inte så bra nu

Jag vet inte ens vart jag ska börja. Just nu går det mesta åt helvete faktiskt. Men det värsta just nu är att min älskade Latina står på Ultuna med en allvarlig skada i ena ögat. Hur det har hänt förstår ingen då hon går i en rätt platt gräshage utan träd. Hon får iaf medicin en gång i timmen just nu och de gör allt för att försöka att rädda ögat. Vet inte när jag grät såhär senast, är så jävla ledsen och hoppas verkligen att allting går vägen.

Orkar nog fan inte ens dra upp resten, idag har jag iaf röjt på gården med Markus, Eric och barnen, fixat i stallet och longerat Mona. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen väntar ett nattpass på jobbet! Yey. Typ. 

Latina ❤️😭
(null)

(null)

(null)

Lily på äventyr.
(null)

Duktiga barn som hjälper till och röjer.
(null)

Fint blev det!
(null)

Fina småttingarna
(null)