Onsdag

Veckorna springer verkligen förbi just nu.. 
Idag började jag dagen med att fodra och släppa ut hästar och hundar i vanlig ordning. Lämnade Nova hos min mamma och åkte till jobbet, jobbade 8-17 och åkte sedan direkt till trendab för att hämta saker till Markus, mötte upp min mamma som lämnade Nova till mig och så åkte vi till Markus jobb där vi har städat servicebussen och rallybilen inför helgens SM-tävling, fixat med lite annat och ätit tillsammans med Markus, Eric och Erik. Vi åkte hem vid 20.30 för då var det dags för insläpp av hästar samt det sista kvällsfixet. Linda var dock snäll och tog mockning samt red Mona och longerade Latina idag. 

Tror inte att det har hänt så mycket annars, vi var dock i ridhuset med Cheyenne och Benny igår och tränade lite inför fölvisningen. Tråkigt dock att Benny är inne i sin absolut fulaste period just nu där han tappar fölpälsen och därmed ser ut lite som en skabbräv... 

De andra hästarna jobbar på, Mona är super fin att rida just nu och Latina har ökat på jobbet mer.. hon jobbas dock fortfarande bara från marken, jag vill verkligen bara 100% säker på att allting med ögat är bra innan hon rids igen. Rocky trimmas för fullt av Adde som är inne i ett bra flow just nu och Arian och Nova lär sig mer och mer hela tiden. Så glad över den ponnyn alltså!

Leverans av nya rallyskor till papi inför helgen
(null)

Här städas rallybilen för fullt 
(null)

Och servicebilen...
(null)

Benny ❤️
(null)

Nova delade ut morötter vid nattningen.
(null)