Torsdag

Nova är lite hostig och fick idag stanna hemma. Jag lämnade dock Adde i skolan imorse efter att jag hade fodrat hästarna, när jag kom hem sen så longerade jag Mona och Latina och släppte ut alla i sina hagar. Mockade sen tre boxar, gjorde mathinkar och fixade allt vatten innan Nova behöver gå in. 
Hände dock en lite rolig sak i stallet, Nova använder ju inte blöjor längre och springer på toan hur ofta som helst och när jag mockade så blev hon kissnödig så jag hjälpte henne att klä av sig så att jag kunde hålla henne typ som att hon satt på en toa så att hon skulle kunna kissa ute.. det gick jätte bra tills jag efteråt såg att allt kiss hade hamnat rätt på mina ridstövlar. Livet med barn.

Sedan vi kom in så har vi busat, gosat och så ville Nova titta på tv så då passade jag på att köra 20min på crosstrainern. Nu ska jag fixa lite mat, duscha och sedan börjar jag att jobba vid kl 15.
(null)