Torsdag

Efter 3 dagar denna vecka med skrik, gråt och bråk på morgonen så vaknade Nova som en solstråle idag,
hur glad som helst, kramade mig massor när jag tog upp henne ur sängen, sen tog hon fram kläder själv
som jag kunde ta på henne helt utan bråk, Arian borstade hennes hår och sen kunde jag sätta upp det i
en tofs och vi var klara på typ 3min när det de senaste dagarna tagit typ 15min... Skönt med såna dagar
ibland också, på dagis är hon dock alltid glad och vid lämning får man bara en kram innan hon springer in till kompisarna, det känns verkligen bra!
 
Efter att jag hade lämnat henne och Arian på dagis så lämnade jag Adde på skolan. Han är fortfarande väldigt
orolig och ledsen.. igår så sprang han ut gråtandes i bara strumpor när jag hade gått ut från skolan. Idag följde
jag med hela vägen in till klassrummet så att hans lärare kunde ta imot honom och då gick det bättre.
Imorgon är dagen vi har väntat på, då vi får beskedet. Jag är hoppfull men är samtidigt beredd på att livet kan
ta en förjävlig vändning nu. Det är få personer jag skulle kämpa så för som jag kommer att göra om det inte
blir som vi hoppas.
 
Well, nu ska jag jobba. Sen ska barnen hämtas och efter det väntar stallet och hästarna som jag har själv
även idag.. förutom Molly som ska ridas av Moa. Igår hittade jag för övrigt vääärldens härligaste ridväg,
helt sjukt att vi har bott där ute i typ 15år och att jag aldrig hittat detta förut!? Red iaf den härliga rundan
på Bananja innan jag sen longerade både Mona och Lady.