Tisdag

Glad idag pga väldigt bra träning för Linda igår! Fick med mig många nya saker att tänka på vilket känns kul.
Bananja var fantastiskt fin, tills jag klantade till det och flög med röven före rakt in i en bom (har ett schysst blåmärke nu för er som undrar) men jag är verkligen så glad att det där kom fram på träningen så att Linda kunde hjälpa och korrigera min ridning när jag gör sådär dumma saker. När jag sen gjorde rätt igen så var Bananja väldigt fin, det är ju lite så det funkar.. rider man bra så går hästen bra. Låter ganska enkelt men är rätt svårt att utföra ibland. Hur som helst så är jag väldigt nöjd med träningen!
Jag släppte sen av Frida i Södertälje och åkte vidare hemåt, var hemma sent så pysslade bara om B, packade ur, mockade lastbilen och sen kom Markus och hjälpte mig att kvällsfodra innan vi hämtade Nova hos min mamma och gick och la oss.
 
Idag har jag spenderat förmiddagen hos min grymma frisör Christina, när jag kom dit imorse så sa jag att jag var trött på att ha tråkigt hår och ville göra något kul och så diskuterade vi lite vad som var möjligt nu när mitt hår faktiskt är så mörkt och sen satte hon igång. Blev lika nöjd som alltid, hon är verkligen grym! Lägger säkert upp bild här senare när jag orkat fixa det.
Nu är jag på jobbet, vi har dock lunch och jag och Frida har varit och handlat och ätit grillad kyckling till lunch, ska strax sätta igång och jobba igen fram tills att Adde och Nova ska hämtas (Arian är sjuk).