Helgen

Blä vad dåligt jag mått denna helg, ont i huvudet och snoret rinner.. 

Markus var snäll och tog morgonfodring samt utsläpp igår och lät mig sova ut ordentligt. Sen fixade jag stallet med Frida och efter det så red vi hästarna. Bananja och Lady fick galoppjobba lite på grusvägarna och Mona och Molly fick jogga lite lättare på en annan väg.
Annars gjorde jag inte mycket nytta igår direkt, var bara med Nova och hade myskväll med barnen efter att vi hämtat mat.

Idag var jag och Frida i stallet rätt tidigt för att hinna fixa alla sysslor innan vi åkte iväg på pay and jump med Mona. Hon fick hoppa en runda på 80cm, vilket hon gjorde felfritt och lätt. Vet att jag tjatar men jag tycker om den hästen så mycket! Hann även med att träffa lite vänner och titta på andra fina hästar innan vi åkte hemåt igen.
Jag däckade sen i soffan medans Nova sov och vaknade alldeles för sent...
Har precis ätit middag och ska gå ut och fixa det sista i stallet nu och sen är det sovdags!