Godnatt

Dags att sova! Nova ligger i sin säng och snarkar och Tezla ligger nedanför trappan och snarkar även hon... Markus är i garaget och jag har precis satt igång en tvättmaskin. Innan det var jag ute och fodrade och nattade hästarna samt gick förbi garaget och pratade med Markus lite snabbt om några saker som jag är rätt missnöjd med just nu.. jag är inte en sån person som bara kan vänta ut saker utan jag måste lösa eller liksom få klart saker på en gång.. Markus och jag är verkligen varandras motsatser på alla sätt, jag är ett riktigt dampbarn som gör saker på impuls med ett humör som ibland ställer till det lite, Markus däremot är lugn, tänker efter innan han gör saker, låter folk köra över honom jämt utan att säga ifrån och så har han ett väldigt jämnt humör.. hans värsta läge är när han är lite gubbtjurig, haha! Det går liksom inte ens att bråka med honom, skriker jag så sitter han bara lugnt och pratar, det retar gallfeber på mig även om det egentligen är väldigt bra.


Well.. annars idag så har jag jobbat, hämtat Nova och Arian på dagis, ridit ett pass på ridbanan på Bananja (Frida red Lady samtidigt) och ätit middag samt varit med kidsen.. rätt lugn dag men jag har fortfarande ont i min mage (har kanske inte ens nämnt det här innan? Hade iaf så sjukt ont i helgen) och är som vanligt trött så är nog lika bra. Ska försöka hinna gå till läkaren nästa vecka och se vad de säger, kanske är bäst att avliva mig på plats, vad vet jag.. haha! Godnatt på er :)