Tisdag

Alltså imorse när klockan ringde så ville jag bara kasta ut telefonen genom fönstret, tog mig dock samman och snoozade istället. Nova har stökat inatt, hon som brukar sova väldigt bra och slutat äta på nätterna skulle helt plötsligt ha välling två gånger inatt och de andra gångerna hon vaknade så var det bara tröstning hon ville ha.. Vet inte om hon drömmer eller vad det är som spökar just nu.

Jag lyckades tillslut släpa mig upp ur sängen iaf, fodrade och släppte ut hästarna, gjorde iordning Nova och körde sen henne och Adde till skola/dagis och nu är det jobbdags för mig!

Förövrigt så har jag sån störd träningsvärk i benen efter att ha kört cirkelpass + intervallpass både lördag, söndag och måndag... Jag måste dock köra idag, imorgon och torsdag också för på torsdag åker vi ju till Uppsala så blir svårt att hinna träna där, får försöka att köra powerwalks där iaf. Hade avstämning med min PT i söndags och då var det -2,4kg på vågen och -4cm i midja. Mycket nöjd med första veckan!