Måndag

God morgon!
Vi kom hem från Högbo i lördags kväll efter att Valle hoppat felfritt och bra i sin 100cm klass och även Bananja var felfri i 110cm och placerad. Sedan gick jag in i 120 med Bananja, hon hoppade det lekande lätt fram tills hinder nr 6 som hon tittade massor på och stannade till precis i avstampet så där kom en rivning, resten hoppade hon bra förutom att hon blev en tjurig ponny och sprang på sidan av sista hindret, well.. Mest mitt fel, slutade alltså på 8fel + tidsfel. Är väldigt nöjd med känslan iaf! :)

Igår så var tanken att ta det lite lugnt för att få en chans att bli frisk så sov lite längre än vanligt och tog sedan med mig Nova till stallet och fixade all mockning och sådär i stallet innan Frida kom så vi kunde börja rida.
Vi började med att skritta ut på Bananja och Valle, jag red barbacka :)
Sen red jag Latina och Frida Cheyenne på ridbanan och så avslutade jag med att även rida Mona där medans Frida hoppade Molly. Älskar våra fina hästar!
Kvällen spenderades med att spela Bingolotto med Adde som blev sur för att han inte vann någonting ;)

Nu är det dags att släppa ut hästarna här hemma för att sedan åka till Bränninge och hämta upp Lillan, Frida och Hanna för att sedan åka mot Botkyrka för lite dressyrtävling! Håll tummarna :)


Det blir en del FaceTimeande med denna gullunge när man är borta <3

Bananja tyckte att det var skönt att få gå i hagen några timmar på lördags kvällen :)