Onsdag

Hej på er!
Jag kom nyss hem, har hämtat Arian på dagis och innan det så har jag jobbat hela dagen. Hade med mig Nova som har sovit några timmar och annars lekt ganska snällt i sin hage så jag har kunnat jobba på.
Nu inväntar jag att Frida ska komma så ska vi fixa stallet, hon ska hjälpa mig från marken när jag ska gymnastikhoppa lite med B och sen har vi en provridning och slutligen så ska vi gå ner till Latina och Cheyenne.
Har som mål att komma i säng tidigt idag så hoppas på att kunna hålla det!

Igår var jag dödstrött hela dagen, när jag slutade jobba så hämtade jag Arian på dagis och åkte hem. Efter en liten stund så kom Kekke, hans två barn och hans chaufför Fredrik och fikade samt hämtade däck. Kul att träffa dem!
Gick sedan ut i stallet, mockade och fixade, longerade Bananja och hjälpte Frida från marken när hon gymnastikhoppade Valle. Vi gick även en promenad med Molly och var ner till Latina och Cheyenne och letade efter Ls grimma och flughuva i den gigantiska hagen.

Mona igår <3


#1 - - malin :

Hur mycket fick ni ge för huset? :-) Vore kul med bilder både före o hur långt ni hunnit nu!

Svar: Hej! Vill inte skriva ut här hur mycket vi köpte huset för tyvärr. Men jag ska absolut lägga upp bilder under tiden vi renoverar :)
Sophia