Måndag

Hej på er!
Måndag idag men jag är faktiskt inte på jobbet, jag är nämligen hemma med Adde och Nova och kommer nog att vara det tills på onsdag.
Vi var dock uppe i rätt bra tid imorse, gick upp samtidigt som Markus gick upp för att åka till jobbet. Jag släppte ut hästarna och gav kidsen frukost innan vi åkte till Strängnäs och besiktade mercan, åt lunch på donken och sen hem igen. 
Nu leker Adde och Nova här inne och sedan ska Nova äta och när det är dags för henne att sova så tänkte jag klä på dem och gå ut så får Nova sova ute och Adde leka medans jag mockar. Sedan kommer farmor om några timmar och ska lämna saker och så ska vi fika lite.

Ska sedan longera Bananja i pessoaselen, longera Latina med gouge och rida en sväng på Cheyenne. Longera kan jag ju göra medans Nova sover/sitter i vagnen men när jag ska rida ut med C så behöver jag en barnvakt så får se hur jag löser det. Frida och Markus kommer ju sen iaf så det löser sig säkert!

Såhär sov Novis imorse, haha! ;)

Väntar och väntar..