Godnatt från en livrädd tjej (haha)

Nu är det dags att sova, jag var dock väldigt dum och gick runt i stallet tidigare idag samt åkte ner till Dammen och sådär och samtidigt lyssnade jag på podd, vilket jag alltid gör. Denna dag lyssnade jag dock inte på barn, häst eller psykisk hälsa poddar som jag brukar utan på dokumentärer om olika mord, jävligt smart gjort av en tjej som är livrädd i vanliga fall kan man tycka att göra det samma dag som Markus åker till Karlskrona och jag och Nova ska sova själva i två nätter.. Frågade lite snällt min mamma om vi fick sova hos dom istället och det fick vi ju såklart göra.
Jag vet att jag är en jävla tönt men det är inte värt att sova så dåligt som jag hade gjort hos oss så det fick bli såhär.
Längtar tills Markus kommer hem på lördag <3
Imorgon är det dag 4 av inskolning på dagis innan vi tar helg, det behöver nog Nova efter mycket intryck denna veckan.

Lilla röjaren som fick alla pensionärer på ica att stanna och prata med henne, haha