Fredag

Idag började jag dagen med att fodra och släppa ut hästarna, fixa gröt-frukost till mig, Adde och Arian, väcka Nova, göra iordning henne och åka till dagis. Där lekte hon på gården under förmiddagen innan vi åkte hemåt igen. Inskolningen fortsätter att gå bra även om man märker att hon är sjukt trött nu!
Dagen har sedan spenderats med att jag och Adde varit iväg på ärenden, jag fixade mockning och alla andra stallsysslor, tittade på hoppningen från OS, hade Bananja och Valle tränsade och klara när Frida kom så vi kunde rida dem ett pass på ridbanan, tittade sen på mer hoppning från OS (silvermedalj till Peder!!!) medans Frida longerade Lady, åt varma mackor till middag, kvällsfixade i stallet och med katterna och sen myskväll!

Ska nog snart gå och lägga mig och längta tills Markus kommer hem imorgon, dom har tyvärr brutit SMet nere i Hässleholm efter att ha kört in i en betongsugga :(