Tisdag

God kväll!
Kass bloggning för tillfället men jag är rätt nere just nu och kommer nog vara det ett tag, känns lite som att hela mitt liv skulle kunna rasa samman vilken sekund som helst.
Därför så har jag avanmält mig från några tävlingar nu, det är ingen mening när man inte kan ha fullt fokus, vill typ vara hemma bara.

Hur som helst, idag har jag varit hemma med Nova, Adde och mamma.
Var i stallet på förmiddagen, fixade massor i stallet och så var Steffi här och hälsade på.. Sedan fixade jag klart allting i stallet och gjorde klart hästarna.
Nu ikväll var jag och Dennis iväg och hämtade mat från Mariefred, jag åt en jätte god oxfilé pasta :)
La mig i soffan och sövde Nova för en stund sedan så nu är det Million dollar listing på tvn och invänta att Markus kommer in som gäller, sedan ska jag sova!



#1 - - Anna S:

Var rädd om dig ❤️

Svar: Tack :)
Sophia