Depp

Ligger i soffan, kollar tv och kan inte somna. Väldigt segt då jag ska upp tidigt imorgon vilket inte var min plan från början men då Markus behöver delar på SM finalen i Uppsala så får jag åka dit med dem. Planen var att fixa stallet, motionera hästarna och vara med Nova imorgon och sedan åka dit på eftermiddagen men nu får Nova hänga med och även min mamma och små grabbarna så åker de hem sen och vi ska på SM finals festen.

Mår fortfarande inte speciellt bra, allt känns så osäkert och jag orkar inte hålla upp någon fasad och låtsas att allt är bra när det inte är det. Är väldigt glad att jag har fantastiska människor runt mig som finns där genom allt!
Jag har dock inte ens haft lust att rida på hela veckan så hästarna har bara longerats/skrittats faktiskt, tror att det är rätt skönt för dem med en återhämtnings vecka också så ingen fara där även fast jag känner mig dålig som inte har ridit.
Nu måste jag nog försöka sova på riktigt så godnatt på er!

<3 min panda 



#1 - - Anonym:

Vad är det som du inte mår bra över?:/

Svar: Familjesaker tyvärr :(
Sophia