Fredag

 
God morgon!
Jag känner mig halvt överkörd idag, har börjat få som kramper i nedre delen av ryggen vilket stör min sömn
lite, dock så har jag ju sovit så jäkla bra senaste tiden i graviditeten så jag antar att det får vara okej med lite störningar.
 
Igår blev inte kvällen som planerat, utan det blev en sjukt oeffektiv kväll faktiskt. (Lite ångest!)
Mamma hade mockat när jag kom hem eftersom att jag hämtade små grabbarna åt henne och regnet
vräkte ner så jag stannade kvar inne hos dom och åt våfflor och gosade med små grabbarna.
Var sedan ute och tog in hästarna, tvättade benen och gjorde klart allting, gick sedan in och tittade tv med 
Adde, somnade i deras soffa och vaknade vid 21, då gick jag ut med hundarna samt kvällsfodrade hästarna
och traskade sedan över till oss, klädde halvt av mig på vägen in genom huset och la mig i sängen direkt.
Vaknade sedan till när Markus kom och letade efter mig (sängen var väl sista stället han trodde att jag var
såhär tidigt på kvällen, är ju alltid i stallet eller möjligtvis inne hos mina föräldrar) och somnade sen till igen
när han gick ut. Vaknade dock till igen när han senare kom in och skulle lägga sig han med.
Förstår inte vart den tröttheten kom ifrån men igår kväll fick jag ju sova så det räckte iaf!
 
Idag är planen att jobba 7-16 och sedan blir det stallet och efter det fredagsmys! Fuuuck, har tandläkartid
kl 9.50 också såg jag nu. Alltså nej. usch. Ska fylla igen en grop i en tand = bedövning i halva ansiktet.
Latina ska vila även idag men Bananja ska gå ett pass på ridbanan.
Eric kommer även denna fredag och stannar över helgen, måste försöka att få honom att flytta hit snart!
Imorgon väntar firande av både gudson (kusin) och moster så först en tur till Vagnhärad och sedan mot Eskilstuna!