Torsdag

 
God morgon!
Inatt sov jag äntligen bra igen.. eller, bra för att vara mig :)
Dock så är jag lite små förkyld vilket gör att jag har lite svårt att andas på nätterna men det stör nog mer Markus
än mig själv.. haha stackarn.
 
Provridningen igår gick bra, Bira visade återigen vilket fantastisk och pålitlig liten ponny hon är.
Helt sjukt att vara 5år och så himla vettig och vänlig, one of a kind.
Innan jag åkte ner till ridhuset så hann jag med att longera Valle, Latina och Bananja med gouge.
Valle var seg, Latina var rodeohäst och Bananja var väldigt fin. Herregud. Hann även med att frisera både
Latina och Bananja så nu ser dom fina och välvårdade ut igen (inte för att det hunnit växa så mkt men ändå).
Spolade även benen och tvättade svansarna och sådär.
Kom in från stallet strax efter 22.00 och då var det bara att slänga i sig lite middag och efter det så kröp jag
ner i soffan och tittade ett avsnitt gossipgirl. Under tiden så kom svärfar, Henke och Steffen hem till oss
men jag var så trött så gick och la mig ganska direkt när det slutade. Dom åker med Markus och Dennis
till Östersund idag.
 
Dagens planer?
Jobba 7-17 skulle jag tro när jag ser hur mycket vi har bokat.
Sedan blir det stallet för lite fix och jag hoppas sen på att hinna med att äta pannkakor och mysa med små grabbarna!
 
 
#1 - - Anonym:

Så söt hon är💕 kram svärmor💕

#2 - - Anonym:

Så söt hon är💕 kram svärmor💕