Onsdag

 
Nä fy alltså, idag kan jag knappt hålla upp ögonen.. skulle behöva några timmars sömn till.
Men men, dags att jobba 7-16 nu!
 
Igår så tränade jag som sagt för Malle med Latina och Bananja. Bananja var okej, vi är inte helt synkade 
just nu och ibland blir det lite svårt men som alltid så är hon ju väldigt fin!
Latina däremot, hon var så himla fantastisk!! Hoppade riktigt jäkla grymt och var så sjukt fin att rida!
Älskade, älskade häst!
 
Väl hemma igen så blev det stallfix medans Frida red Valle i paddocken, på slutet fick även jag
sitta upp och känna lite på honom :) Sedan avslutade vi med att rida Bira och Räkan i paddocken.
Blev även våffelmiddag i en paus där i mellan, sjukt gott!
 
Sedan med två timmar kvar av det som ska vara vaken tid så duschade jag och gosade ner mig
i soffan med den bästa jag vet. Kan inte ens förstå att jag har kunnat vara lycklig utan honom vid
min sida varje dag tidigare i livet, men då visste man ju inte bättre heller iof :)