Träning och lugn kväll


Har lite blandade känslor efter dagens träning. Jag red Bananja först då jag har en timme själv i början då det som ni vet inte har känts bra med henne senaste tiden. Fick som vanligt grym hjälp av Malle men ändå så är hon inte som vanligt så nu diskuterar vi lite hur vi ska gå vidare.

Latina red jag sedan i gruppen efteråt, hon var sjukt jäkla laddad men hoppade väl och skötte sig bra! Gillar verkligen att rida henne när man får såhär bra känsla! Hade dock önskat liiiite mindre energi :)

Frida var med och hjälpte mig och även Sofie kom dit och hjälpte till och tittade, super kul då vi inte setts på länge!
Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på Inte ok! Hoppas på att det är kul!



#1 - - Anonym:

Kanske dags att kolla upp banjana hos klinik? Kan ju vara något sen sen ggn hon blev jättehalt? Allt syns inte för blotta ögat o en kiropraktor kan inte fixa allt heller :)

#2 - - Anonym:

Skönt iaf att Veta att hon är ok innan man tar till andra metoder osv!:)

Svar: Hon är kollad men nu ska jag be dem kolla en specifik grej, ska boka tid imorgon :)
Sophia