Torsdag

 
God morgon!
Idag var det tungt att gå upp, jäkla Markus lät inte mig sova igårkväll så nu är jag trött.
Var iaf iväg och hopptränade med Bananja tidigare på kvällen för Anne, hon var super fin 
och gjorde alla övningar på ett riktigt bra sätt.. Är så glad över min fina häst!
 
När jag sedan kom hem vid 20.30 så gjorde jag iordning bilen, duschade Bananja och packade
ur allt. Sedan fick Latina longeras med gougen innan jag ställde in hästarna och fodrade.
Gick efteråt in och gjorde fruktsallad, det är mitt nya beroende typ.. vill ha det varje kväll!
 
Idag jobbar jag till fyra eller fem, sen ska stallet fixas och hästarna ridas. Tror att både Latina och
Bananja ska få komma ut i skogen och Bira får nog gå i paddocken. Annars är det ingenting planerat
än så länge men dagen ska nog lyckas bli full som vanligt ändå!