Tisdag

 
God morgon!
Tisdag idag men det känns som fredag, rätt härligt ändå faktiskt.
Ska bli skönt med lite sovmorgon imorgon men ändå hinna rida i ljuset och sedan fira lite på kvällen.
Tänker inte fira så mycket iår då jag tycker att nyår är ganska överskattat rent allmänt men sedan
har jag inte lust att vara på någon stor fest när jag själv är gravid liksom, det känns inte helt bra.
Istället så ska vi vara några och fira hos Rasmus, blir middag och lite lagom firande skulle jag tro.
 
Planerna idag är jobb från 7 tills jag kan stänga, jag vet inte om vi stänger tidigare idag eller om det blir
vanlig tid ändå.. vi får se helt enkelt! Sedan ska jag och Frida rida tillsammans på kvällen och efter
det så ska jag fortsätta att fixa inne i huset, fick ganska mycket gjort igår iaf så inte jätte mycket kvar.