Måndag

 
God morgon!
Skrev ingenting igår då jag var upptagen med att ha en riktigt lugn dag och ladda inför arbetsveckan typ.
Markus kom som ni vet hem under natten, vi tog sedan en lång sovmorgon, bara låg i soffan framför tvn och pratade, kramades och sådär, alltså fan vad jag älskar den där människan.
Sedan blev det frukost och tittande på incar filmer från helgen tillsammans med Dennis och Adde.
På eftermiddagen kom sedan Frida och gjorde nya fransar på mig innan vi åt pizza och efter det så hängde
hon med ut i stallet där vi mötte upp Elin för en uteritt, jag red Latina, Frida red Bananja och Elin red Molly
såklart :) Bira vilade däremot, är man 4år och super duktig så behöver man vila lite för att ta in allt.
Kvällen avslutades sedan med film och mys med Markus innan han däckade medans jag låg vaken länge
och funderade på hur jag skulle lyckas somna.
 
Idag är det jobb som gäller 7-16, ska även till ortopeden kl 10 och kolla foten, efter jobbet så ska det
hämtas spånpellets, stallet ska fixas och hästarna ska motioneras. Tror de ska longeras idag faktiskt,
men vi får se ikväll.
 
Uteritt ♥
 
Våran nya inneboende :)