Torsdag

 
TröttTröttTröttTrött.
Låg och drog mig imorse och bara drömde om att slippa gå upp men tillslut så var det bara att
ge upp och gå upp. Gjorde mig iordning, släppte ut hästarna, tankade och åkte sen till jobbet
tillsammans med Dennis. Jobbar som vanligt 7-16 och sen blir det stallet!
 
Igår så red jag och Fredrik ner till travbanan och kantrade lite med Latina och Bananja, super kul
och alltid lika trevligt med sällskap av Fredrik! Vi har en del att diskutera då vi agerar psykologer
åt varandra ganska flitigt! haha. Efteråt så longerade jag Lotus i pessoaselen och fixade klart i stallet.
 
Fick sen hjälp av mamma med att laga staket i en av sommarhagarna samt öppna upp en hage så
att den blev större. Körde även ner en jäkla massa vatten till de hagarna inför helgen.
Kom in från stallet kl 22 och insåg att jag inte hade ätit så slängde ihop lite spagetti innan jag
sen däckade i soffan som vanligt.
 
När fyrhjulingarna är trasiga så får man använda fantasin när man ska köra vatten..
Bil + skottkärra funkade fin fint och Adde tyckte att det var super kul att åka i bagaget!
 
Ute och busar med Fredrik på mina tjejer!
 
Fina Lotus ♥