Måndag

 
God morgon!
Jag är så satans trött just nu, men samtidigt så sjukt glad..
Igår bestämde jag mig för att sluta lyssna på vad alla andra säger och tycker jämt, vet
att det kommer att bli lite diskussioner nu ett tag men jag kommer att kunna känna mig
lyckligare i slutändan, eller helt allvarligt - jag känner mig redan lyckligare.
 
Dagens plan är att jobba 7-16 och sen hem och fixa stallet samt rida alla hästar innan
jag ska sova tidigt och ta igen lite sömn från helgen!
 
#1 - - Helena Barth:

Helt rätt!! Du är så fin i din nya hårfärg förresten, det passar dig :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Sophia

#2 - - Ida:

Härligt att höra' :)

Svar: Ja, tror man fokuserar lite mkt på vad andra tycker och tänker ibland! Du kommer nog snart att märka vad det handlar om också... haha :)
Sophia

#3 - - Evelinn Bladström:

Ska du tävla på mälarhöjden i helgen? :)

Svar: Det ska jag! :) Kommer med antingen 2 eller 3 hästar :) Ska du dit?
Sophia

#4 - - Evelinn Bladström:

sv; juppidupp :D Det ska jag

#5 - - Ida Lidebjer Granberg:

Hehe nu gjorde du mig nyfiken! :) Men du har absolut rätt, man måste nog strunta i vad andra tycker och tänker och istället tänka efter själv vad som känns rätt ibland!

#6 - - Annelie:

Bra där tjejen!

Svar: Tack!! :)
Sophia