Fredag

 
Äntligen fredag.
Planen var ju att vara ledig idag och åka till Globen men det funkade tyvärr inte på jobbet
så sitter på jobbet som vanligt nu.
 
Sen ikväll ska jag på sians, alltså träffa en kvinna som är medial (hon kan spå och ta kontakt
med döda). Vet inte om ni tror på sådant, men jag gör det iaf.
En sak ni nog inte visste däremot är att jag själv är medial, har gjort tester tillsammans med
den här kvinnan samt även haft kontakt med döda själv, dock så tycker jag att det är rätt läskigt
+ att det förstör min sömn jätte mycket så jag har valt att inte utveckla det längre.
Tror ni på sånt här? Jag gjorde inte det förut och var så jäkla anti, tills jag upplevde allt själv...
 
Siansen lär ta rätt lång tid ikväll så efteråt blir det nog bara mys hemma och försöka komma i
säng tidigt för imorgon finns det tusen saker jag vill göra!
 
Och juste, dressyrträningen igår..
Jag kände mig rätt nedstämd efteråt. Latina började träningen med att ställa sig på bakbenen
och nästan hoppa upp på sargen direkt när jag tog tyglarna, sen körde hon rodeo ett tag
innan hon blev kontaktbar igen. Sen skötte hon sig hela träningen, men det känns som att
vi har backat några steg i dressyrarbetet vilket verkligen känns piss.