Torsdag


God morgon!

Idag är jag lite piggare och mår lite bättre faktist, skönt!
Jobbar 7-16 sen åker jag direkt till stallet och fixar och rider hästarna. Har lite annat i
stallet som skulle behöva fixas också för just nu ser det ut som att en bomb har slagit
ner. Både min och Fridas energi har gått åt till annat senaste tiden så det är bara det
nödvändigaste som har blivit gjort i stallet. Städning på gång alltså, men det blir nog
i helgen!

Igår åkte jag direkt från jobbet ner till srk där de hade ännu en onsdags tävling med
falsterbo-kval. Jag valde att inte rida denna tävling då jag mådde dåligt och ni vet
ju vilket humör Latina är på just nu...
Men Frida red på Lotus så jag var där och hjälpte henne!
i 110 gjorde hon en super runda, dock kom han lite nära på ett räcke som han rev
så 4 fel! I 120 så hade hon lite övertryck och han blev lite flack och drog med sig
tre bommar i farten och slutade på 12 fel.
Tycker ändå hon ska vara jätte nöjd då det var hennes andra start i 120 någonsin
och utveckligen hos hästen senaste tiden har varit stor!
När tävlingen var slut åkte jag direkt och red mina hästar (hur det gick ser ni i
inlägget innan).

Nu måste jag jobba vidare, hoppas ni får en fin dag :)