Trött tjej


Det blev en sen kväll igår, den gruppen som hopptränade innan var försenade och sen blev våran
grupp ännu mer försenade. Var hemma igen vid 12... Så idag är jag inte på topp direkt...
Träningen gick i stortsätt riktigt bra, både Latina och Lotus var fina på marken under framridningen.
Sen började vi hoppa en liten lydnads bana på låg höjd och fy vad svårt det är att rida på små
hinder på Latina, hon bllir jätte laddad och studsar istället för att galoppera genom kroppen och
blir helt okoncentrerad. Lotus såg fin ut även om han var lite laddad han med!
Sen hoppade vi bana vilket båda gjorde riktigt bra.. dock så känns det att jag mest har små skuttat
lite ett tag för Latina skjuter mig ur sadeln på typ varje hinder.. haha!

Idag så jobbar jag 7-16, sen ska jag hem och fixa stallet och rida Rolle, Latina och Bananja.
Kanske även hinner börja plocka fram och fota alla saker som ska säljas (som jag borde gjort
för längesen, haha). Sover sen kvar hos mamma och pappa eftersom att Frida åker på kryssning
idag så slipper jag gå upp jätte tidigt imorgon bitti för att åka dit och släppa ut hästarna.

Well, nu är det jobb som gäller!