Hoppträning

Igår var jag och hopptränade för Pelle, precis som jag brukar på tisdagar
dock mkt tidigare på dagen mot vanligt.
Jag red på Latina och vi övade mycket på att byta galopp över bommar
och små hinder vilket hon gjorde super bra.. just sådant har hon så lätt för.
Efter det så skulle vi ändra galoppen men samtidigt hålla en jämn rytm mellan
två räcken på långsidan, och även det gjorde hon jätte bra.
Avslutade sedan med en bana, sista varvet hoppade jag den på 120-130, Latina
var jätet fin men lite "dragig" mot vissa hinder så jag la in en halt på en linje för
att få henne att lyssna, efter det blev det mkt bättre!
Hon sköter sig rätt bra just nu min lilla häst :)

Efter träningen så åt jag middag tillsammans med min syster och min vän
Sandra B. Det var trevligt även om alla tre var lite halvt döda och inte över
glada direkt.. well, så är det ibland!
Kvällen spenderades sen med min underbara pojkvän v