Tisdag

Vad bra det går...
Släppte ut hästarna imorse och skulle dra iväg till Strängnäs för att hämta spån,
halmpellets, plast till höbalarna och krafft... Hoppade in i min bil för att koppla på
släpet.. men nej, den startade inte (förmodligen paj startmotor) hm..
Jaja, hoppade in i hästbilen istället och åkte iväg.. hämtade alla grejer och åkte
hemåt.. Sen mitt i en sväng så släpper ett av bakhjulen och flyger iväg....
Jätte kul, så bilen blev lite knöglig på ena sidan, precis över hjulet... ringde pappa
och så kom det en kille från en däckverkstad och hjälpte till. Fick lämna kvar bilen där
och åka med pappa och Dennis hem.
Tänk att jag har sånt jäkla flyt jämt just nu!

Nu ska jag ut och mocka lite snabbt, för sen kommer Linnea och ska träna dressyr
för mig på Celvin. Sen ska dom andra hästarna ridas och sen väntar en kväll med
pressning och plastning av hö.. (Vi tar eget hö till hästarna hemma).
Tjoooho vad roooooligt!