Årets sista dag

Sista dagen för det här året, hoppas på att det kommande året är bättre än det här piss året
som har varit väldigt jobbigt för mig och väldigt mycket upp och ner hela tiden.
Mycket tråkigt och jobbigt har hänt, bla så har världens bästa farfar lämnat oss och
en massa andra saker som jag helst inte tänker på.
Men det har faktiskt även hänt en hel del bra saker, det får man inte glömma bort..

*Jag blev tillsammans med världens finaste kille i somras efter 4års vänskap.
*Fick jobb på OK, sa dock upp mig efter 3½månad när pappa anställde mig på ett av sina
företag, Samglas/Jompas Glas där jag nu jobbar samtidigt som jag har kvar mina
lektioner på lördagar på Södertälje ridklubb.
*Vi har sålt två st hästar, Popcorn och Celine som båda fick super bra nya ägare.
*Vi har köpt två nya hästar, Lotus och Bananja.

Det var de saker jag kom på just nu...
Längtar på att få starta nästa år, med min fina pojkvän, min underbara familj, mina fina
vänner och mina underbara, älskade hästar!
Dessutom så flyttar ju jag och Pelle den 1a Februari, tror det kommer att bli super!

Ser helt enkelt fram imot ett nytt år med nya möjligheter och hoppas att det blir
ett lyckligt och bra år utan en massa motgångar!