Måndag

Usch vad trött jag är och det är svinigt kallt ute! -23
Alla andra verkar i stort sätt vara uppe och titta på hockeyn? hur nu det
kan vara intressant att gå upp tidigt på morgonen för att sätta sig framför
tvn och titta på när vuxna karlar jagar en puck? helt oförståeligt för mig.. haha
Jag har iaf varit ute och fodrat hästarna för en stund sen, så nu ska jag försöka
få i mig lite frukost själv och sen gå ut och släppa ut dom små djuren så jag kan
mocka och fixa där ute. Sen ska jag skritta ut på Rolle & Celine tänkte jag..
(går ju inte att jobba dom hårt ute i den här kylan!)
Sen ska jag bege mig in till srk och skritta Latina och mocka och så där innan jag
börjar jobba vid 13.00.. Sen är det bara jobb fram tills 20.00 ikväll, ska ha massa
ponnylektioner och försöka hinna med att trimma Jankes och Mambo lite.


Jag tror att det kommer att hända lite bra saker snart, känner det på mig lixom..
och som planen är så slutar jag ju på mitt nuvarande jobb vid midsommar och jag
är inte ens orolig för hur allt blir sen, konstigt nog. Nej, men allt löser sig.. har ju
en hel del ideér om vad jag ska hitta på så något kul blir det absolut!
I veckan kommer det nog hem en till häst oxå, en som ni känner igen... får se när
det blir bara och får se hur länge den stannar.

Nu blir det frukost! Puss på er