Huvudvärk

Idag fick jag äntligen sova ut lite (gick upp vid 9) men hade så ont i huvet när jag
vaknade och har det fortfarande.. började iaf med att släppa ut alla hästarna och gå
en promenad med hundarna.
Som tur är så är det ju inte riktigt lika kallt ute idag så man överlever ju iaf ute...
Men det är ju så mkt snö att snart kan hästarna ta ett kliv över staketet.. hm.
Ska fortsätta att vila lite nu och äta lite lunch sen blir det ut i stallet och fixa
och sen rida lite hästar.. För här inne hos mina föräldrar vill man ju inte vara,
båda är magsjuka så jag tänker hålla avstånd för jag har inte tid att bli sjuk!

Skulle egentligen fått hem den andra hästen idag oxå, men jag vill inte köra
med transporten i det här vädret och mami kan nog inte köra eftersom att
hon är sjuk.. tyvärr. Så det blir nog inte förens nästa vecka den kommer nu
eftersom att jag åker till Sandviken på torsdag och är borta till typ lördag kväll.
Nej, nu ska jag äta lite och sen gå ut och rida Rolle & Celine.. sen är det hoppträning
ikväll med Latina. Så puss på er