27e September 2009

Helgen

Har verkligen varit sjukt seg idag, helt slut. Så en riktig segdag har det varit.
Igår jobbade jag 8.30-15.00, sen fixa hästarna och sen fixa mig iordning och åka
in till Södertälje och möta upp Lina, Fanny och Jessica. Sen blev det fest typ nere
på stan. Senare blev det sen att möta upp Crille och sen mötte jag Linus så åkte vi
hem tillsammans. Han var fett full och jag inte alls, haha.
Lämnade av honom hemma hos sig iaf och sen blev det hem och sova.
Låg kvar i sängen till 11.30 och sen pallrade jag mig upp och gick in till föräldrarna och
åt frukost. Har sen spenderat dagen med att äta massa onyttigt och sovit typ.
Har precis kollat på film nu och tänkte gå och lägga mig så jag orkar upp och jobba
imorgon. Sen är jag ledig tisdag :) weei, love på det. Föräldrarna ska dessutom vara
borta hela fram tills  fredag, så jag, sis och bror har allt för oss själva nu. :) 
Nej puss och godnatt på er

#1 - - Josefin:

ibland behöver man sådana där dagar som man bara segar bort med en massa onyttigt och myspys. eller onyttigt?! vem har egentligen sagt att det är onyttigt; det som är gott för själen lär ju vara nyttigt eller hur? :D

Det tycker jag i alla fall. :)

#2 - - Er:

Det va skönt o sova iaf... o gott med kvällstårta:)haha nyttigt