Fredag 29 Maj

5 dagar kvar!

Förlåt, dålig uppdatering igen. och värre kommer det att bli i helgen..
Ska nämligen iväg på rally i Vara så jag åker ikväll och kommer hem
på söndag någon gång. Hoppas på att rallyt går lika bra som sist.
Idag har jag tömkört mina underbara hästar och ska snart packa och
hoppa in i duschen.. måste få i mig lite mat oxå.
Igår då, ja då var det först avslutning på ridningen.. det blev tårta och massa
prat bara. Ulrika var förövrigt riktigt tjock nu, hon ska föda om en vecka. :)
Efteråt var det skola och efter det hem och trimma hästarna i paddocken
innan det blev mat och sen in till Södertälje igen, mötte upp Jonny och åkte
och solade. ganska skönt men jag ser ju vit ut ändå... haha
Nu är det 5 dagar kvar tills jag tar studenten! 5 DAGAR! helt sjukt.


En tråkig sak har hänt oxå, nej rättare sagt två. Edvin har fått fång och har nu
boxvila i 2 månader och konvalecens i ett halvår.
Och Primus har förmodligen fått eliscias (vet inte hur det stavas?) och han
åkte iväg till vetrinären igår, vet inte hur det är med honom än.
Det är ofattbart hur snabbt saker kan hända ibland alltså.
Jag är så glad att hästarna här hemma mår bra just nu, det har ju varit skador
till och från hur länge som helst innan.
Nej, nu blir det duschen. puss på er så hörs vi på söndag igen.

& grattis till min morbror som blir gammal gubbe, han ska firas i helgen men
som vanligt så är ju inte jag hemma på helgen så....



fina Eddie, för någon helg vann han MsvA och nu är det boxvila. blä på det.