27e December 2009

Träningsverk

Har sån träningsverk idag.. helt sjukt. Men vet iaf vad det beror på. Dressyrsadeln.
Älskar verkligen min dressyrsadel, man sitter så otroligt bra i den men jobbigt blir
det.. det är så mkt lättare att rida i hoppsadeln.
Så efter två pass i dressyrsadeln idag och ett igår så njöt jag av att rida i hoppsadeln
på den sista hästen. haha.. vilken fuskis jag är.

Har iaf varit på srk hela dagen idag.. kom dit vid 10.00 och åkte hem vid 18.00...
Började med dressyrträning för Pelle med Latina, gud så fin hon var! Helt
sjukt vilken skillnad det har blivit sista tiden. Längtar efter framtiden med henne..
Sen blev det massa stallpyssel och sedan dressyrträning för Pelle med Rolle,
gick bra det med. Han var mjuk, fin, lydig och helt outstanding! Men vissa stunder
så kände jag någonting som inte riktigt kändes rätt. Pelle tyckte sig oxå se någonting
vissa stunder, inte i något speciellt moment eller någonting men något var lite
konstigt. Kan mkt väl bero på att det är kallt ute och Rolle börjar ju att bli gammal
så jag hoppas att det bara var det.
Sen blev det stallpyssel igen och sen lite trimmning på Mambo i ridhuset.. jätte fin
var hon med :) Tycker om den hästen.

Men nu blir det sängen. Börjar jobba 7 imorgon bitti.
Puss och natti på er.