Måndag

Ja, måndagar är väl aldrig speciellt roliga men idag så har dagen varit helt
okej faktiskt. Började med att ha två lektioner i skolan, psykologi och ULS,
sen lunch med Jonna på Nancys och skolfoto haha, jag och Jonna ser nog
ut som två små nördar.. haha.
 Va hemma en stund sen innan jag och
Frida blev sugna på godis och köpte det och hämtade lite annat skit vi
behövde ha hem.. Men kan inte sluta skratta åt när vi klantade oss på
vägen hem... haha, kan ju säga att det finns tydliga spår efter oss...
Sen blev det dressyr på Lorean & Sessan och pyssel och ryggövningar
med Rolle och pyssel med Ollie.

Nu pluggar jag lite, har ULS prov imorgon. Men först av allt är det dressyr-
träning på morgonen för Pelle med Lorean. Ska försöka hinna med att
klippa mig oxå, men får väl se.
Men nu ska jag försöka få något gjort.
PUSS.



                              Aldrig mer.