Tisdag

Vilken jäkla bajs natt jag hade inatt. Hade så sjukt ont i huvudet så det var helt omöjligt att somna. Nu när jag äter medicin för mina fötter så får jag inte ta några andra smärtstillande alls så att ha ont i huvudet på det sätter förstörde hela natten. Somnade första gången strax efter kl 4 imorse och vaknade sedan en massa gånger, både pga huvudvärk och för att Nova blivit snorig och vaknade och var ledsen för att hon hade svårt att andas genom näsan, Markus vaknade även han flera gånger då han har tandvärk.. bra natt, eller inte.

Har inte fått så mycket gjort idag som jag hade tänkt utan har bara fixat det viktiga för att kunna vila sen. Hästarna har varit fina iaf, Adde och Arian har fixat i stallet och mamma har fixat massor och byggt hagar och sådär. Välbehövligt att göra allt det men det är saker som jag inte riktigt kan hjälpa till med just nu.

Igår så var Novas kompis Signe här och lekte medans hennes mamma, Amanda var och fick fransar. Sen kom även Jasse, Jocke och Eric och åt middag med oss, Markus lagade Novas favorit mat, Oxroulader så hon var nöjd.

Gullisarna
(null)

Rex var ungefär lika pigg som mig idag
(null)

Tur man har henne som piggar upp lite ❤️
(null)