Söndag

Mysig dag idag, hade sovmorgon och var sen iväg och åt lunch på Skärgårdsvåfflan med Nova, Markus, Eric, Amanda, Rasmus, Signe, Sandra, Andreas, Jasse och Ida, sen kom Jasse hem till oss och hängde ett tag efteråt. Hästarna har vilat idag, skönt med tanke på hur sjukt mycket det har regnat.

Igår fixade jag bara med hästarna, skjutsade Nova på kalas hos en av hennes bästisar och sen var vi ute och åt, jag, Markus och Nova.

Har haft mycket hjälp hela veckan av grabbarna, mamma och Rebecca så det har gått smidigt i stallet. Är glad att ridningen funkar som vanligt, annars hade jag fått panik nu när jag knappt kan göra någonting annat. Funderar typ på att försöka träna lite mage, rygg och armar för att bli lite trött i kroppen utan att belasta fötterna något, har så svårt att sova när jag inte kan röra på mig så som jag brukar göra under dagarna.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)