Söndag

Och så var veckan slut.
Har varit en rätt lugn vecka då jag nu är sjukskriven pga dessa helvetes fötter, det jag har gjort är typ ridit och sen vilat och tittat på när andra jobbar. Det kanske låter skönt men det är jävligt tråkigt kan jag tala om. Vill bara kunna ut och gå, stå upp och duscha som en normal människa och allting annat som man bara tar för givet i vanliga fall. Och nej, jag haltar inte såklart eftersom att det gör lika ont i båda fötterna så skulle det bara vara dumt att överbelasta en av dem.
Idag har vi varit på kalas hos Signe som fyllt år, alltid mysigt att hänga med hennes föräldrar och våra andra vänner som var med, dessutom så leker Nova och Signe väldigt bra tillsammans!
Skulle ha åkt på fölvisning med båda fölen i helgen men blev tvungen att avboka det. Jag kan inte direkt springa med stona och även om Frida hade gjort det så hade jag istället fått springa med fölen vilket inte heller hade funkat. Dessutom så ramlade ju Savana och slog i knät för ett tag sedan, även om hon inte är halt så känns det inte jätte seriöst att åka iväg med ett föl som har ett sår som håller på att läka. Och sista anledningen är faktiskt Cheyenne, hon har lite svårt att hålla hullet just nu och då känns det dumt att göra någonting som kan stressa upp henne, hon är ju faktiskt dräktig igen. Men det känns skit tråkigt att missa det, det är ju liksom det enda roliga man kan hitta på med fölen.
Well, nu ska jag ta och hämta min mamma så att hon kan hjälpa mig med kvällsfodringen innan det är dags att sova!

(null)

(null)

(null)

(null)