Lever

Hej på er, jag lever även om uppdateringen här tydligen varit obefintlig sedan i onsdags. Det händer iaf lite roliga saker och livet börjar kännas lite lättare faktiskt även om det fortfarande är lite upp och ner.
Den 1 februari börjar jag på en ny tjänst på mitt nya jobb (räknas väl fortfarande som nytt när jag började där i november?) vilket känns kul! Kommer inte att jobba lika mycket nätter i fortsättningen vilket också känns bra faktiskt, när jag började där så ville jag helst bara jobba nätter men jag har insett efter en tung period med mycket nattarbete att det suger att inte sova hemma med mina älsklingar utan istället sova själv på dagarna, vilket resulterar i ca 2-5 timmars sömn per dygn och två trötta föräldrar som inte hinner umgås och då blir det tjafs.

Well, Nova mår bra förutom en liten febertopp i fredags och Tezla och hästarna mår även dom bra. Igår var ridbanan äntligen ridbar igen så att vi kunde trimma ordentligt efter mycket ridning i skogen men idag var snön tillbaka igen.. hopplöst men man får göra det bästa av det liksom. 
Vi har hunnit med en kväll på Caesars med vårat underbara kompisgäng också, sjukt hur mycket jag tycker om de människorna!

Idag gick jag av mitt nattpass vid kl 8, åkte hem och sov, åt lunch och gick ut i stallet med Frida, sen träning, middag, dusch och samtidigt hänga med Nova, gjorde det sista kvällsfixet i stallet, åkte mot jobbet, mötte upp Markus på vägen för att pussas lite innan jag gick på en jobbnatt igen, jag slutar runt 8.30 imorgon då jag måste jobba över lite. Well, jag bjuder på en bildbomb i vanlig ordning :)

Latina <3
(null)

Trim med Mona.
(null)

Kvällsmys med Novis <3
(null)

Där inne bakas nästa lilla stjärna som är e.Incanto VDL. 79 dygn kvar till bf!
(null)

(null)

På Caesars med Nova, Markus, Frida, Patrik, Issa, Eric, Erik och Jocce. Drömgäng helt klart. Och ja, jag beställde en alkoholfri daquiri och delade den med Novis...
(null)
(null)
(null)
(null)

Frukost i soffan.
(null)
(null)