Blir säkert en kul natt

Fick gå in tidigare än planerat från stallet vilket betyder att jag bara hann med att fixa stall, bygga hinder och hoppa Bananja. Nu håller vi på och grejar en sjukstuga här, Nova spyr som en gris, Arian hostar och snorar och Adde snorar och är hängig.. Ja, och på det så har jag sjukt ont i min mage och är på rätt dåligt humör. Well, stackars Markus alltså!
Har iaf precis varit över i mina föräldrars hus och hämtat Arians astma medicin samt hostmedicin och sedan nässpray till båda grabbarna.
Är livrädd att Nova ska spy när hon sover så vet faktiskt inte hur jag ska kunna sova inatt. Blä, lär nog inte bli skola/dagis för grabbarna imorgon skulle jag tro.
Min mamma kommer hem imorgon eftermiddag så då får jag lite avlastning iaf!

Nu ska jag fortsätta att ta hand om kidsen! Natti på er!

Tidigare idag när jag badade Novis <3