Söndag


En dag med blandade känslor...
Började dagen med pay and jump på srk, vi hade med oss Latina och Molly.
Elin och Molly var felfria i 70 & 80 och jag och Latina var felfria i 115 & 120.
Super fina båda två!! 

Åkte sedan hem och hade kunder som kollade på Bira, hon skötte sig prickfritt som alltid!

Markus och Dennis kom sedan hem med min nya bil som de varit och hämtat. Älskar den! Passade på att provköra den när jag och Frida ändå skulle iväg och kolla på en häst för andra gången.

Väl hemma igen så longerade jag Räkan med gouge och fy satan så arg han var!!  Men på slutet släppte det och han blev mycket mer avspänd men detta måste vi jobba vidare på helt klart!

Tog efter det in Bananja för att rida ett pass i paddocken men hon var riktigt jäkla halt, fy fan vad ledsen jag är. Är helt övertygad att det är en sträckning så ska ringa Koko imorgon och hoppas att han kan behandla henne med laser så fort som möjligt men tävlingen i helgen är ju såklart bara att glömma. Vill typ gråta, min pärla! :(

Latina ❤️

Min nya bil :)




#1 - - Josse:

Neeeeej fan va trist :(

Svar: Ja :( kasst!
Sophia