Fredag 31a Juli

Grattis sis! <3

Massa grattis till sis idag som fyller år. Släkten är faktiskt här nu men jag orkade inte
fika mer så smet iväg. Kan ju bero på att vi redan har ätit kladdkaka och en hel del
annat på jobbet kanske? haha
Nej men idag så var det sista dagen med läger-barnen, skönt att vara klar med lägret
även om det faktiskt har varit helt okej. Började dagen med att jag och Sandra fick
utskällning av en arg mormor. & usch vad alla har skrattat åt det efteråt... haha sen
avslutades lägret med att jag skällde ut en unge som nu inte kommer att få vara med
på lägret nästa år.
Jaja, det har ju varit lite smått dålig uppdatering dom sista dagarna men jag har ju
inte gjort så mkt annat än att jobba och rida så... det enda roliga är att Samuel och
Jonny var här i onsdags och hjälpte till att bygga hinder och sånt när jag hoppade..
annars har jag inte hunnit med annat men får väl ta igen det i helgen kanske?
Ska iaf till Samuel imorgon, grilla och så.. sen får vi se vad vi hittar på.
Men nu kanske jag ska vara lite social med min släkt innan dom åker... fast iof lär
det dröja ett tag.. det brukar det göra. haha
puss på er