Onsdag kväll

Seinfeld

Ska snart sova, men först ska jag titta klart på Seinfeld...
älskar det programmet alltså! Kramer är bäst.

Jag har förövrigt svinigt ont i min fot :( Vet inte hur jag ska kunna gå
typ 7km imorgon och dessutom gå i högklackat.. men men, det löser sig.
Hästarna gick fin fint idag, jag och sis kantrade stor hästarna, jag tog Latina
och hon tog Rolle åt mig. Sen tog vi ponnybusarna och kantrade dom lite,
jag red Veronica & sis tog Oliver. Kul iaf, som alltid när jag och sis rider tsm.
Imorgon blir det Igelsta-loppet och sen mösspåtagning, sen hem till Annie
och sen krogen så skriver nog inte någonting imorgon eftersom jag nog inte
kommer hem någonting.

På lördag blir det rally förövrigt, ska åka i Norrköping med Björn Gustavsson.
Kul kuuul.



I love you, but forever is just a lie.