Tisdag

Har vabbat med Nova både igår och idag.. hon har feber igen. Känns tröstlöst när hon blir sjuk såhär ofta men det finns inte så mycket att göra åt det när det tydligen ska växa bort. Hon har iaf sovit dåligt sedan i torsdags, ramlat ur sängen, blödit näsblod, legat i fosterställning med tokhög feber och varit helt borta och ja.. det har inte blivit mycket gjort dessa dagar. Jag själv känner mig typ överkörd men imorgon ska jag tillbaka till jobbet och rutinerna igen, hoppas att det ska kännas bättre då.

Annars har det inte hänt så mkt spännande, hästarna är fina men har fått gått lite lugnare förutom Freya som jobbar på och blir bättre och bättre hela tiden. 
Jag själv tränade på gymmet i onsdags, körde ett pass hemma i lördags och sen ett pass på gymmet i söndags.. sen har jag inte kunnat åka hemifrån de andra dagarna men imorgon är det dags för ett pass på gymmet igen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)